Yigithamzamom Benim bebeğim de 11. Ayin sonuna doğru reddetti. O güne dek de meme düşkünü idi. Hatta nasıl biraktiririm acaba ilerde diye düşünüyordum. Ama birdenbire bıraktı. 12. Ay bitene kadar sağıp verdim. Biberondan içti. Sonra da sütüm kesildi. Doktor bazı bebekler kendi bırakır ona bişey yapamazsın dedi. Siz yine de biberondan falan verin,gece uykulu emzirin. Deneyin bir süre. Ama yemesi iyi ise takmayın kafaya zaten yeteri kadar emmiş yine de. Benim kızım ek gıdaya çok hızlı adapte oldu. Ondan bıraktı herhalde diye düşünüyorum. Olumlu yanından bakın. Bıraktirmakla ugrasmayacaksiniz. Bir de memeyi bırakınca gece uykuları çok güzel oluyor 😊