Glitter ya çevremdekiler gün uzun 3 öğün ek gıda az dediler kafam karıştı normalde sindirim sorunu yok 3 öğün normal geliyo kızıma. Kilomuz biraz düşmüştü ondan bu şekilde devam ediyo. Sabah kahvaltı öğlen corba akşam kaşık maması yâda kendim hazirliyom muhallebi gibi