Merhaba anneler.. bebeğim 52 günlük sütüm az olduğu için sürekli emzirip arttırmak istiyorum. Bu yüzden hep memedeyiz. Emerken uyuyor arada emiyor. Yatağına koydugumda 3 dk sonra uyanıyor. Uykusu da var gözler gidiyor arada. Gündüz uykuları böyle hep napmak lazım ?