Nesli06 Kızlar merhaba 10 aylık bebeğim var artık yemek ne yapıcagımı şaşırdım kahvaltı açara öğün öğlen ve akşam için tarifler verebilir misiniz
BirAlparslanAnnesi Nesli06 valla ben 10 aydan itibaren artık kendimize yaptığım yemeklerdende veriyorum çok ekstrem bişe olmadığı sürece
Sinemisssss Nesli06 sabah yumurta,yoğurt, domates, ıhlamur verdim,öğlen et suyu tarhana yicek,arada bir kek yer ,akşam sebzeli yahni, yatarken de muzlu muhallebi yer inşallah tabi😍
BirAlparslanAnnesi Nesli06 mesela şuan cennet meyvesi (yaş hurma) temizledim üstüne biraz çekilmiş badem gezdirdim onu yediriyorum illa 2 ara öğün yaptırmıyorum ben ya nasıl denk gelirse yani