Nesrincente Koleksiyondan 25 TL satıcıdan 25 TL toplam 50 TL kazandım bunu birden kullanabiliyor muyuz yani tek alışverişte? Yoksa ayrı ayrı mı kullanmak gerekiyor bilen var mi?
Nesrincente umay2111 yok 29 unda tanımlanacak mesaj geldı bana da koleksiyon ve satıcı dan toplam 50 TL niz 29 unda tanımlanacak diye
Nesrincente tatlisert 50 ydi demin trendyol dan geldı mesaj da satıcı ve koleksiyon dan toplam 50 TL 29 unda tanımlanacak diye de 1 alısverıs te kullanabiliriz umarım ya
Nesrincente tatlisert belkı gelır ya daha sızede herkese aynı anda atacaklar dıye5 bsey yok 29 una kadar umut edin 😊
Nesrincente tatlisert aaa o zaman olabilir satıcıdan kazanmamıssınız daha once ikisinden de kazandınız mı aynı anda
tatlisert Nesrincente ilk defa yapmıştım o kaydetme sayısına dikkat etmemiştim.onuda 25 kaydetme diye anladım 😀 sağlık olsun