Kızlae doğum yapalı 4 ayı geçti. Doğumdan sonra sol bacağıma iğne vurdular. Ağrı kesici herhalde. Günde en az 10 kere sanki iğne vurulmuşum gibi acı hissediyorum. Ayy diye zıplıyorum yani o kadar. Dokunduğum da ağrıyor parmağımla bastırınca da çok acıyor. Acaba içinde iğne mi kırıldı diyorum yok olsa hissederim. Yaşayan oldu mu bu durumu ?