Cansuu1 Kızlar oglum 9aylık nezleydı. Fakat sımdı öksürüğe döndü. Bazen balgamlı öksürüyor bazende kuru. Sanırım boğazı gıcıklıyor. Prospan ve zadıten damla verdım.uykusundan uyanıyor rahatsız oluyor ne yapabılırım
belinaybeyza Cansuu1 tereyagini eritip pekmez katip karistir ver oksurugu hemen kesiyor ben hic ilac kullanmam hep bunu veririm doktorum onermisti 😊 umarim sizede iyi gelir
010203 Cansuu1 cevizin zarı var ya iç kısmında onu kaynatın 1 çay kaşığı sabah akşam deneyin bir isterseniz kızım 4.5 aylık ben 1 2 gün yaptım biraz hafiflemişti
Kvncprns Aynı durum bende de var. Ve aynı şeyleri uyguluyorum extra olarak doktorumuz iburamin şurup verdi onu veriyorum. Ateşlenmişti birde bugün ılık duşa soktum biraz daha iyi gibi oldu ve ıhlamurla pekmez içirmiştim.
Kvncprns Cansuu1 canım ben daha sonra doktoruna gittim ateşi çıkıp iniyordu en son 38.5 olunca gittim boğaz enfeksiyonu olmuş, antibiyotik verdi. Ve artık ateşi düşmeyince doğru düzgün fitil yapmıştım. Bugün keyfi yerine geldi. Haberin olsun seninde.