Ssssraa Onlineden hm den takımlar aldım bedenler aşırı büyük arkadaşlar 60 a makinaya atsam çeker mi sizce biraz ? Renkler pastel kahve Krem tonları. Bir de yumuşak siyah bir kot var. Sizce çeker mi ?
Seymanur9 Ssssraa bence çekmeyebilir . Bende çeker diye düşünüyordum atmıyordum yüksek ısıya ama koronadan beri herşeyi 60 da yıkıyorum ve çekmiyor
Ssssraa Bitikmomi bayağı büyükmüş, eşim seneye giysin dedi ben de şimdi giydirmek istemiştim ama ne yapacağımı bilemedim …