mino01 Zeyzey26 bizim akrabalar litresini 40 tl den satıyorlar. Bizim kendi zeytinlerimiz olduğu için para vermiyoruz.
ceyhunun_annesi covirgin nerden satiyosunuz canım bi internet siteniz falan var mi bende güvenilir bi yer arıyorum
prensannesi55_ Zeyzey26 Annem arkadasının tanıdığından alıyor 125 normalde 150 den fazlaymış bende alacağım inşallah
duru_20 prensannesi55_ 125 mi yapmayın allah aşkına annemler yıllardır bu işi yapıyor 125yağ mı olur sakın almayın
prensannesi55_ duru_20 Bilmiyorum canım ki ben pek kullanan biri degilim ama ailem yıllardır kullanıyor bir sorunla karşılaşmadılar
Falloncarington covirgin ahahaha ben de Antalyalının babam kayınbabam yapıyor hep fiyat aynıydı ondan sordum