[silindi] Asil_ evet az az kanama oldu ama kuru tutmaya çalıştim bez koydum geçti kurudu şimdi çok şükür normal oldu
merve5561 Asil_ bi dr göster canım yakıyorlar galiba basit birşey bizde kanama olmadı ama parça kalmıştı dr onu çıkardı ordan
Lulemom Asil_ ufak lekelenme tarzı olabilir demişti doktorumuz. Eğer aktif şekilde sızıntı bile varsa bi doktora göster istersen