Mert_Cemre Kızlar bugün 2 yaş aşısı oldu oğlum hemşire sağ kola yaptı forumda biraz araştırdım herkes sol bacağa yapılır demiş açıkçası korktum bi şey olmaz İnşallah di mi
Deletedmom_109 Mert_Cemre hepatit A aşısı oluyor 2 yaş aşısı kasa yapılır yanlış kol kası ya da bacak kasına yapılır. Genel olarak kasa yapılacak aşılar kol kasına yapılıyor 1 yaşından sonra öyle okumuştum
Mert_Cemre Taskrn17 şimdi internetten biraz baktım da yetişkinlerde sağ kola bebeklerde sol bacağa yapılır demiş
Toprak_2019 Mert_Cemre bizimde var iki yas asimiz ama hasta olduğu için haftaya kaldı diğer çocuklarımda yapıldı ama hatırlamıyorum nereden yapıldığını
Ebrar_kusum Bacaktan yapıldı gecen hafta yeğenime bendw hasta diye bekletiyoeum kızıma bende bacaktan diye araştırmıştım