momtgb0676 Kızlar bebeğim bie göğsümden süt içmeyi daha çok sevdği için bi göğsüm daha büyük oldu arada simetrik bi eşitsizlik var. Düzelmeyecek mi böyle mi kaldım artık :(
Toprak_2019 momtgb0676 yok düzelir merak etme benimde öyleydi oğlum hep solu emerdi sağı çok az emerdi şimdi ikisini de emiyo seninkine düzelir