geceleri 12den sonra ağlayarak uyanıp yay gibi gerilip poposunu sıkıyor sabaha karşı kakasını yapıyor ve rahatlıyor ek gıda alıyor ve sanırım gaz yapıyor gaz damlası ilk doğduğunda bi ay kullanıp bırakmıştım yine alsam mı ne alsam şehir dışındayım ek gıdadan dolayı böle gaz sorunu yaşayan var mı geceleri böle ağlayarak uyanıyor gece 10 kere kalkmaya başladım