Yemiyor, uyumuyor, sakinleşmiyor,
devamlı ağlıyor
dışarı ağlıyor
evde ağlıyor
oyun oynarken ağlıyor canını yediğim kolik ne zaman biticen ne zaman oğlumla güzel vakit geçircez 😞 hikaye okumak istiyorum birlikte bir şeyler karalamak istiyorum 😞 ne zaman olcak sadece ağlıyor ve ben gün boyu sadece kucağımda sakinleştirmeye çalışıyorum 😞