Benim bebeğim gogsum iltihap kaptı diye göğsumden tiksindi mecbur mamaya kaldık ama şimdi mamayida istemiyor arttırmam gerekirken çocuk hepten azalttı veriyorum mamayi tukuruyor napicam bilmiyorum başına gelen var mı ne yapabilirim başka bir alternatif bilen var mı