ikircikli_kircicegim 3,5 yasinda kizimin tırnakları kabuk atıyor gibi. Sebebi vitamin eksikliği olabilir mi? Başına gelen var mı? Kullandığınız vitamin var mı bu yas cocuk icin?
Gocicim ikircikli_kircicegim mantar olabilir mi dermatolojiye bi gostein hatta kendi dpktorunuza da foto atabilirsiniz
dandiniko ikircikli_kircicegim benim kardeşiminde tırnakları öyleydi. Sadece ayak tırnakları. Az bişey uzasın uçları kırık kırık olurdu. Sonra yeni tırnak çıkardı. Geçti
ikircikli_kircicegim Mantar değil mantarlı tırnağı biliyorum. Benim de var hatta bir tane geçmek bilmiyor. Bunun sanki üstteki tırnak çatlamış yatay olarak üzerini değiştiriyor gibi. Alt tırnağı sağlam büyüyor. Ama iki tırnak hariç hepsi öyle olmuş.