Merhabalar ikinci post açtığım fakat artık olmuyor 33gunluk kızım var ya bı hafta olacak kendini kirtletmiyo dün hastaneye gittim geri döndüm ortalık hastalıktan kırılıyor , ortamı görünce çıkmak zorunda kaldım ve ezcaneue gittik orda da lavman verdiler , biraz kirletti lavmanla ama çok kıvamlı dışkısı , mahfetti bizi de kendinide gece uyku haram oldu , masaj yapıyorum banyo yapıyorum bitkisel rezene vs çaylar içiyorum ,hakiki zeytin yağı verdim , sabunla bı arkadaş dene demişti onu da denedim ayaklarına karnına her yerine dakiklarca masaj yapıyoruz ama yok yapamıyor lütfen yardım edin , ne yaparsam etkili olur, gaz değil gazını çıkarıyor Altan üstten ama dışkılama yapamıyor karnı taş eşim yanimda değil , doktora da gidemem artık , evde deniyecegim başka neler olabilir