yarencaca 1 haftadır küvezde ikizlerim biberonla beslenmeye geçmişler biberonla besleyince daha erken taburcu diye duydum varmı böyle birşey
Buseng yarencaca bilgim yok üstte kalsın rabbim tez zamanda sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin yavrularına inşallah 🙏
Vanilyaaa yarencaca kaç kilodalar benim kızımda 28 haftalık doğdu kritik süreci atlatinca anne karnındaki sürecini tamamlayınca çıktı emzirmeyre cagrildiniz mi acaba
kirmizibasliklikiz_ yarencaca benim ikizlerim 31. Haftada dogdular 15 gun kuvozde kaldilar sonra anne uyum odasina gectik birlikte.. biberon yasaktı kullandirtmadilar bize.. kilo bekleme olayi yoktu bizde oglumun hafif solunum sıkıntısı vardi ne olur ne olmaz diye ilac basladilar onun bitmesini bekledik solunuma bagli degildi
Daphnemom Benim kızım 33+2de doğdu hiç solunum desteği vs almadık sadece kilo bekledik 16.gün kuvözden çıktı. O da bikaç gün içinde biberona geçmişti 5-6 gün sonra emzirmek için gitmiştim. Umarım bir an önce kavuşursunuz siz de 🙏🏻
Sinemsim Daphnemom bende 34 haftalık doğum yaptım ikizlerime küvezdeler kilo artışı için solunum da sıkıntı yok çok şükür benim de üç gün oluyor bugün hastaneden Çıkışı yaptım eve geldim sütüm gelmiyor ne yapmam lazım damla damla şeffaf sarı bir süt geliyor göğüsüm de dolu aslında sezeryan doğum oldu bir de direk emmedikleri için sütüm vardı gitti
Daphnemom yarencaca 1710 gr doğdu 2400gr civarı taburcu oldu. Beslenme alışkanlığı kazanınca eve yolluyorlar başka bir sorun yoksa
Daphnemom Sinemsim o sütü biriktirin önce öyle şeffaf sarı geliyor çok kıymetli o süt. Sağdıkça zamanla artıyor. Benim de 3-4.gün gelmişti dediğiniz gb damla damla. Rahatlamak için sıcak duş alın masaj yapın göğüslerinize sıcak tutun ve en önemlisi gece gündüz 2 max 3 saatte 1 sağım yapın. Bol su için bir de Dereotu sütü arttırıyor ☺️
Mihri295 Sinemsim süt pompası ile göğüsleirnize masaj yapa yapa ve sıkarak sağmaya çalışın sütüm az benim de ama geri çekilmesini engellemeye çalışıyorum o şekilde iyi geliyor bana
Sinemsim Daphnemom sıcak duş aldım ara ara masaj yapıyorum sıcak bez kompleksi de yaptım diğer dediklerinizi de yapacağım inşallah gelir :(
tugbao yarencaca sadece avrasyada var bu muhabbet 😂 bizim de avrasyada bebegimiz. 8 gunlukken yatirdik bize bile bi emzirin oyle taburcu edicez dediler. 8 gun boyunca zaten emzirdim ben bu bebegi. cok onemsiyolar beslenmeyi.
tugbao yarencaca bize sali ya da carsamba dediler. bekliyoruz 💕 sizin de bi an once cikarlar insallah 🥰
tugbao yarencaca bi hafta olcak yarin. rsv diye bi virus kapmis. solunum sikintisi, oksuruk ve hiriltisi vardi. bir de sarilik tabi 😑
tineanigra yarencaca 34+5 te doğum yaptım 1 hafta kaldılar küvözde solunum sıkıntısı vardı bizim 1 gece entübe edildiler 3.gün oral beslenmeye geçtiler 5 ve 6.gün emzirmeye çağrıldım. 7.gün taburcu oldular.