Hanımlar bebeğim yoğun bakımda süt sağıp veriyorum her gün. Bugün fazla sütleri verdiler. Buzlukta 3 ay dururmuş ama bebeğim geldiğinde emzireceğim sonuçta o sütleri ne yapacağım? Bir de artık götürmeyim mi sağdığım sütlerin fazlasını verdiler sonuçta fazla mı geliyor yani götürmeyim mi artık anlayamadım. Bebeği yoğun bakıma giren anneler ne yaptı acaba yardımcı olur musunuz?