Bebeğim 23 aylık 17 günlük bizim dil gelişimi için sorunumuz var 4 5 kelimesi var baba dede gitti düştü vermem ama anne demez anne yerine baba bazen dede😂 suya da du diyor evet kitap okurum sorarım evde herşeyi anlatırım TV telefon yok sadece tel yemek yerken açarım dışarda anlatırım gezdimizde gelinden geldikçe herşeyi söylerim tekrar etmeye çalışıyor uz oyun oynarken sorarım ismini ama hiç gelişme yok şarkılar söyleriz sadece ceviz adam hareketlerin yapar . bugün TV’den internet açıp oyun oynarken şarkı mi açsam eğitici açaba faydası olur mu ki