Merhabalar sevgili anneler
14 günlük bebeğim var. Yediklerme de dikkat ediyorum. Kimyon rezene çayları da içiyorum. Ancak bebeğimde çok fena gaz var çıkmıyor değil ama bitmiyor gazı sancısı. Kiraz çekirdeği kullanıyoruz karnını sıcak tutuyoruz. Ayağına acı elma yağı sür dediler sürdüm masaj yaptım. Ama geçmiyor sürekli sıkıyor kendini kıvranıyor. Gaz için damla söylediler ama doktora danışmadan alamadım siZlerin önerisi var mıdır acaba