Burnunu temizlemek istiyorum çünkü akıyordu son günlerde . Akıntı yok artık ama emerken falan hırıltı vardı yine aspiratör ile çekmeye devam ettim. Başka bir şey kullanmadım direk çekince geliyordu çünkü. Ama ikidir sol kısımdan kan da geliyor akıntı ile beraber. Yani içerde biriken kan değil bildiğiniz taze kan geliyor sümük ile . Kılcal damarla mi ilgili? Yoksa zorlamış olduğum için mi kan geliyor ? Sebebi nedir bilen var mı ?