Seybet https://www.hizliresim.com/ijgkzg8 karnında böyle şeyler çıktı 3 aylık bebeğim . Boyun etrafında da çıkmıştı ensesinde falan da. İsilik mıdır acaba fazla ki sıcak tutuyorum? Alerji olmasi için diğer belirtilerden hiç biri yok
OzlemDefne_ Seybet kuruluk gibi mi acaba benim de kızımda oldu atopik cilt sebebiyleymiş. Her gun 3 4 kez bioderma sürünce biraz sakinleşti cildi. 2 3 yaşından sonra gecermıs. Ama nemlendirilmezse egzamaya cevirir dedi. Gecmıs olsun.