Oglumun 6aylık aşısı var Çarşamba’ günü ama eşim Çarşamba günü göreve gıdecek. Saglık ocagıda çok uzak yarın evde eşim yarın yaptırsam yani birgün erken yapılsa birşey olurmu acaba bılen varmı. Hemsıreye yazdım cvp vermedı. Sızede sormak ıstedım birde kactane aşı yapılacak 6ay aşısında