Buse60 Anneler bez fiyatları ne olmuş öle ya özellikle Prima şok oldum Allah hepimizin yardımcısı olsun herşeye zam herşeye zam bune ya
BirAlparslanAnnesi Buse60 sadece bez mi 🙄 yakında soluduğumuz hava bile paralı olacak 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
CANCanimCAN Buse60 valla her ay en uygun bezi aramaktan helak olduk. Mecbur degisik bezler kullanmaya başladım artık. Suan önlem kullanıyorum. Gecen ay babyturco… bakalim daha ne kadar dayanabilicez.
_esraaozturkk_ Buse60 Prima uçtu gidio🤦🤦🤦geçen ay dedik sleepy mi kullansak aldık hep sızdırdı geri hoop Primaya geçtik vlla bir an önce tuvalette eğitimi vermeliyiz 😅
cemreninnannesii Buse60 bende prima kullanıyorum ama baby turcoya geçicem gibii burada sormuştum herkes çok memnun
Amabenyapamamyokyapanam CANCanimCAN a101 kulanin 30 tl cok güzel mecbur ona geçtim iyi de yaptım cok güzel kremi bir kokusu var
CANCanimCAN Buse60 aynen öyle yazik bari bebeklerin ihtiyaçlarına insaflı davransalar Rabbım herkesin yardımcısı olsun
Buse60 _esraaozturkk_ ay oda kötü işte bı beze alisiosun diğerlerini kullanamıyoruz valla mutlaka sorun çıkıo
Yengecanne_ cemreninnannesii ben pek memnun kalamadım hepsiburadadan çok ucuza denk getirdim.Çocuk bir çiş yapıyor AP ağır oluyor bez.hem de ıslak ıslak kalıyor.Geceden sabaha sızıyor.
afraninannesii Buse60 çok ciddi artış var maalesef. Prima çok pahalı diye sleepye geçtik ama o da gece sızdırma yaptı. Molfix pişik yaptı. Zoraki prima kullanıyoruz ama çok pahalı. Allah yardım etsin🤯
GiybetReis Buse60 8 ay prima kullandım artık sleepye geçtim. Ateş pahası.. sleepy ilk 2-3 gün pişik yaptı ama sonra alıştı şükür ki
Eysar Buse60 Prima zaten çok çok pahalı diyerlerine göre şaşırmamak lazım yakında ekmek bulamicaz dahada zam geliyor herseye
_esraaozturkk_ Buse60 malesf öyle bu fiyatlar nereye gidiyor bilmiyorum bir pijama takımı 100 TL bir sweat 80 TL çocuk için olanlar🤦