KATRE_ Eylül de covid gecirdim yaklasik 1 bucuk aydir koku kaybim vardi 1 haftadir koku yerine geldi ama hersey cok kotu kokuyor ozellikle sogan kokusu beni maf ediyor yemek yiyemiyorum midem cok bulaniyor.. arastirdigima gore covid sonrasi kadinlar curuk sogan kokusu erkekler yanik lastik kokusu alabiliyormus.. boyle bisey yasayan var mi lutfen yardimci olun gercekten psikolojim bozuldu..
Deletedmom_13 KATRE_ benimde koku kaybım olmuştu ekimin sonuna doğru covid geçirip atlattım. Halen ağzımın tadı eskisi gibi yok. Bazı şeylerin kokusunu tam alamıyorum kötü kokuyor çoğu şey. Ama o bahsettiğiniz çürük soğan yanık lastik falan o olayları bilmiyorum 😂
Lidya-t Yaşamadım ama daha fazla keskin kokular koklayın sabah akşam kekik ,kolonya,parfüm her gün 10 saniye koklayın daha iyi koku almanızı sağlar
KATRE_ Lidya-t kokuyla birlikte tat duyumda cok bozuldu. Yedigim herseyden tiksinmeye basladim. Hamile miyim acaba diyorum test vericem o derece 😊
BabyDemirr KATRE_ bende oldu malesef covid atlattım tat koku gitmişti bir ay sonra tekrar geldi iyiydim iki ay sonra da bu başladı ve çok berbat bişey ben hiç ama hiç birsey ağzıma süremiyordum dışarısı hava bile kötü kokuyordu çay kahve dahil icemiyordum . 8 ay sonra biraz duzeldim hala soğan yoğurt peynir yani bazı şeyleri yiyemiyorum ve çok zor gerçekten umarım uzun sürmez sizinki
KATRE_ BabyDemirr sadece ekmek yiyorum diger seylerin tatlari cok degisik geliyor soganin tadi ozellikle cok kotu geliyor sizde de oyle. Curuk sogan tadi geliyor mu yemeklerinizde
BabyDemirr KATRE_ evet bendede öyle soğan yumurta tavuk peynir yoğurt hala yiyemiyorum ve daha aklıma gelmeyenler var tabi 8 9 ay oldu bana sadece burger king yiyebiliyodum onuda yiyemesem hastanelik olurdum doktorada gittim kaç kez beyin emarina girdim kan tahlilleri doktor sadece bekliceksin başka çare yok dedi senin gibi çok kişi var demişti hala tam duzelemedim tabi
Unknown KATRE_ Koku egzersizleri yapın gün içinde. Özellikle yoğun kokusu olan şeyleri koklayın. Viks varsa ara ara sürebilirsiniz. Bi an önce düzelir inşallah. Bende eskisi kadar keskin alamıyorum kokuları. Oğlum kaka yapsa diğer odadan gelirdi burnuma şimdi yakınımda olunca anca geliyor. 😁
Senaatalan KATRE_ 1.5 yıl oldu ben geçireli aynı iğrenç kokuyu alıyordum tam anlamıyla olmasa da yeni yeni düzelmeye başladım
elmaliturtam KATRE_ illet bir durum gelen kasım geçirdim inanın 1 1.5 aydır yeni yeni düzeldi her şey çürük soğan gibi kokuyordu yumurta tavuk hiç yiyemiyordum pişiremiyordum bile. Bol bol koku egzersizi yapın internetten araştırın çok geçmiş olsun
mka2020 Dmltprk Benımde bugun tat ve koku gitti covidimn 6. Günü burnum tıkalı kolanya kokusunu hafıf alıyorm sadece , yedıklermde saman gibi berbar bısey inşş uzun sürmez. Oğlumu koklamadan duramazdm en cok buna üzülüyorm
KATRE_ Dmltprk Evet kısmen geçti sayılır. Soğanı çiğ yerken rahatsız ediyor ama yemeklerin içinde sorun yaşamıyorum birde yemek yaparken iyice kavuruyorum..