Zzzz Kızım 1 Aralık’ta 1 yaşına giriyor aşısını 3 Aralık’ta yaptırsam bir sorun olur mu geç yaptıranlar var mı
PrensesimEla Zzzz Sorun olacağını sanmıyorum iki günden. Hafta sonuna geliyor bazen aşı günü iki gün sonra yaptırıyoruz
BirAlparslanAnnesi Zzzz hayır sorun olmaz o ay içinde yaptırmalısın zaten ebenizi arayıp öğrenebilirsin
_esraaozturkk_ Zzzz sorun olmuyor Cnm bizim tayin işlerinden oğlumun aşısı gecmisti braz geç yaptrdim bsey olmamisti
Zzzz Kızımın alerjisi var kızamıkta yumurta vae onun olduğu gün diğer ikisinş yaptırmak istemiyorum bir gün sonra yapsalar