KubrAden Nasıl memeye döndürdünüz?Benim bebeğim 6 aylık.Sağıp veriyorum.2,5 aylıkken emmeyi bıraktı malesef.Emzirmeyi çok istiyorum ama emzik ve biberonu da bırakmaya cesaret edemiyorum.Çok ağlıyor ve baya inat.Ne yapsamda emmiyor.Sizce şansım var mı?