Kızım 14 aylık dünden beri hasta akşam hastaneye gittik boğazı enfeksiyon olmuş dedi doktor bir sürü ilaç verdi kullanıyorum ilaçları. Kızım çok halsiz keyifsiz hiç birşey yemiyor dünden beri okadar kötüyüm ki onu böyle görmek mahvetti beni. Beslense toparlae ama ağzını bile açmıyo 😔 Rabbim tüm çocuklarımızı korusun inşallah