Benimki 2.5 ayından beri öyleydi. Ellerinden tuttuğum gibi ayağa fırlardı hemen. Doktora sormuştum, doktor bana aslında biz bebekleri ayına göre değil gelişimlerine göre oturturuz demişti. Yani elinden tuttuğunda kalkıyorsa , belini ve boynunu tutabiliyorsa zaten oturmaya hazırdır demişti. Benim 2.5 aydan beri kucagmda 4. Aydan beri destekli oturuyordu. Şu an 6 aylık olduk hala oturuyor yani. Bi zararını da görmedim. Yok beli agirir, ege kemiği falan batar hikaye yani. Ağırinca zaten o kendini hemen yatırıyor. Ege kemiğide oturmayla batmaz ,sert darbe alması gerekir.