Berbat bir durum kızım prematüre doğdu 8 gün kadar kövoz de kaldı o sırda hep sağdım pandemi nedeni ile emzirmeye almadılar tam boşalmadı ğöpüslerim süt kalınca iltihap oldu önce sol sonra sağ göğüsün iltihaplandı ateşlendim çok hasta oldum berbattı kızım gelince de ememedi biberona alıştım zaten çok küçüktü hali yoktu emecek zaten göğüslerim taş gibi oldu kızardı şişti kısım kısım hep sıcak duş aldım sağında boşalır dediler sağdım ama çok acıdı 2 aylıktı hep masaj antibiyotik kullandım anca o zaman geçti ama sütüm kesildi malesef ememedi kızım