Dün benim kızın da yanak kipkirmizi tahriş olmuş kayınvalidemd gittim kalmaya niye kızardı ki diyor optuyseniz ondandır dedim pişik kremi sürdüm ince bı tabaka geçti sonrasinda opmezseniz dedik tahriş olmaz zaten çok hassas kızımın cildi doğduğundan beri uğraşıyorum cildiyle.