Sarikuzumalp Sumeyye547taha Bizim 2.günümüz bugün. Bişey diyemeyeceğim o yüzden tek bildiğim çok büyük sabır gerektiriyor. Birde eğitimle ilgili bir yazı görmüştüm bana çok faydası oldu ☺️ Sizde bakın mutlaka http://yavrusu.blogspot.com/2016/11/18-ay-sonras-baskc-olmayan-tuvalet.html?m=1