Bebeğim geçen hafta nezle ve grip oldu tam geçer gibiydin öksürük başladı doktora götürdüm öksürük şurubu ve capol verdi birde burun spreyi hala kullanıyorum cuma günü hırıltılar başladı ve hafta sonu olmadan götürüyüm dedim tekrar götürdüm hastaneye iki tane buhar makinasıyla kullanılması için ilaç verdi bir tanede antibiotik bu gün 3. Gün buhar makinasında be zaman geçer hırıltılar acaba daha da kötüleştiğini veya iyi gelmediğini ne zaman anlayabilirim deneyimli anneler lütfen yardım edin ne zaman tekrar götürmeliyim doktora