Elifmoms ben değil ama abimin 2 buçuk yaşında kızı vardı şimdi bir kızı daha oldu daha 1 aylık, büyük kızı o kadar kardeşini kıskandıki bebeği hiç rahat bırakmadı abimle yengem de bebeği hiç sevmediler büyük kızları kıskanmasın diye, sonra doktora sordular ve doktor yaptıklarının %100 yanlış olduğunu söyledi bebeğin de sevgiye ihtiyacı var dedi, siz küçük bebeği daha çok seveceksiniz ki büyük çocuğunuz da kardeşini sevmesi gerektiğini bilecek öğrenecek dedi , şimdi bu şekilde ilerliyorlar