16 aylık bebeğim huyu çok Fazla değişti tanıyamıyorum artık özellikle biri gelince sanki beni tanımıyor sevmiyormuş gibi çok üzülüyorum hırçınlaşıyor 2 gündür de elinde ne varsa sağa sola bizlere atmaya başladı nasıl vazgeçiricem bu huyundan yapma etme diyorum iyilikle anlatıyorum ama yok aynı şekilde devam ediyor