hilalim10 Bebeğim 37 günlük çok miktarda gazı var😞 röntgende göründü SAN simplex gaz damlasını aç mı tok mu vereceğim bilen var mı ve gazı azaltmanın çaresi var mı cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Prettywoman91 hilalim10 merhaba beslenmeden önce vermek daha etkili oluyor ama düzenli saatlerde verilmesi lazım 8 saatte bir 10 damla veriyorum ben. Sürekli memede olduğu için bazen tok olduğu zamanlara geliyor onu ayarlayamıyorum bir türlü. Karnından gurul gurul ses geliyo mu
Tgbkzn hilalim10 mama ile besleniyorsa manasını içine ekleyebilirsin eğer emiyorsa emmeden önce verirsen daha iyi olur