Kızlar merhabalar ben işyerimde bakıyorum bebeğimi sağolsun işverenim bayan tek kişi çalıştığımdan sorun etmedi destekcimdir
Şuanda bebeğim 7 aylık ben seanslara girdiğimde sürekli olan yanımda yardımcı olması amaçlı halam geliyo bakıyor kızımı gozumun önünde enazindan şükür sorum sukiii arkadaşlar bazen diyorum Allah’ım hatamı ediyorum 😟nedenide su kızım oturma yastigiyla yada kendi arada devrilip dussede oturuyor tüm kontrolleri normal ama ki acaba diyirum işyerinde bakarak gelişiminimi engelliyorum ? Yane suanlik yere koyamiyorum sadece ayağında panduflaaa yurutecteee arada oluyo emekleme bu aylardami olur gerekirse 1 ay sonra halıda atarım o sorun değil çünkü 1 oda bebeğime ait işyerinde kimse girmiyor hatamı ediyorum diye bir anne olarak için icimiii yiyooo