Bebeğim ne zamandan beri salyalı her şeyi ağzına götürüyor 5 aylık ama bu ara arttı bu davranısları yüzümü heryerimi yalayıp ısırıp duruyor genede rahatlamıyor ağzının içi ateş gibi asıl yazma sebebim 1 aydır böyle alıştım ama dün bir yeri koparmıscasına 2 saat boyunca ağladı göz yaşları ile beraber ağrı eşiği yüksek bi çocuk aşıda ağlamaz sünnet lokal anestezide ağlamadı şükürler olsun göz yaşı hiç dökmez ama dün arabada başladı evde devam etti uykuya dalamadı gözyaşları sel oldu yavrumun benim ilk bebeğim eşimle kucaktan kucağa nöbetleşe gezdirdik anlamıyorum dalması tam anlamıyla 2 2 bucuk saati buldu canı yandığı belli hiç durmadan ağlıyor diş herhalde karanfili su sürdüm ağzına biraz soğuk ıslak bez verdim ama onlarda yatıştırmadı fitil attım tam rahatladı mı anlamadım sonra 2 saat uyumus sonra 40 dk da 1 saatte bir hep kalktı gece boyu diş mi kızlar sizce bu ?sabahta soğuk havuç verdim katur kutur kaşıdı sustu ,bu ne kadar devam eder şehirlerarası yolculuğum var yarın ablamın yanına gidiyorum ne zamana çıkar acaba diş? Birde en önemlisi ne önerebilirsiniz bana