Bebeğimin kafasında konak oluştu tam da bındıldagının üzerinde mustela konak kremi sürsem kimyasal içeriyo mu bilmiyorum bıngıldagın üzerinde olduğu için her hangi bi zarar verir mi ? Tarayamıyorum da zarar veririm diye hassas bölge sonuçta kremi sürüp bekletip yıkasam hiç taramadan o bölgeyi işe yarar mı acaba