Deletedmom23113 Kızlar merhaba , 2 yaşında oğlum için kışlık bot alacağım , fakat çok kararsızım , bir de bizim buralar kışın ağır geçiyor , İgor mu alsam vicco mu karar veremedim , hangisi daha sıcak tutar , kullanan annelerden fikir bekliyorum 🙏🏻
eceunverkanra Deletedmom23113 Merhaba😌 Bence vicco derim gerci biz daha kullanmiyoruz ama dogum gununde bize hediye igor gelmisti bildiginiz yagmur botu ayagini hic sicak tutacak gibi degildi anca mevsimlik giyilir diye dusunuyorum ama vicco hem tuylu hem tuysuz secenekleri var bir de sanirim daha rahat🌸
Deletedmom23113 eceunverkanra bende öyle düşündüm ya İgor almak istedim ama vicco kadar sevemezse diye bilemedim teşekkür ederim 💕