Kaç gündür post açıyorum belki bilen vardır kızımda hırıltı ve balgamlı öksürük vardı
Cumartesi günü acile geldik kan idrar hava takıldı antibiyotik ve şurup yazıldı ancak bugün sabaha kadar hırıltısı arttı nefesi gider gibş oldu elimden ne geldiyse yaptım ancak en son tekrar acile getirdik ve röntgen çekildi doktor dinler dinlemez yatış verilir dedi röntgen çektirip geldik doktor zatürre sanırım ciğerlerde enfeksiyon var dedi yatış verilir eve gidemez dedi kan alındı hava takıldı şuan bekliyoruz kanın çıkmasını çocuk doktoru görecek bir de dua edin yatacağız yani.. buraya yatırmazsa il de ki hastahaneye gidersiniz dedi duanıza ihtiyacı var prensesimin Allah kimsenin çocuğunu darda koymasın bebekler çocuklar hasta olmasın çok ağladım çok ağladı allahım yardım etsin