4 yaşında oğlum var bu sene kreşe başladı ve bizde öyleyiz ve hala düzelmedi. Önce biraz sakin olun stres yapmayın ki çabuk atlatın. ben 19 ekimde doğum yaptım, 23 ekimde testim positif çıktı fakat ağır geçirmedin ve sadece koku ve tat kaybım vardı çok şükür atlattık. yani yeni doğmuş bi bebekle ve 4 yaşında bi çocukla nasıl geçer diye düşünürken çok hafif geçti. Bol bol sıvı, c vitamini tüketin onun dışında emzirirken ilaç kullanamayabilirsiniz önce danışın. Ben maske takıp emzirdim şülğr bişey olmadı