Yaseminece Bebegim 7 aylik hala gece en az 10 kez uyaniyor . Her uyandiginda emziriyodum simdi emmeden uyumamaya basladi. Bazen yarim saatte bir kalkiyor. Iki hafta sonra ise baslicam uykusuz nasil calisicam bilmiyorum. Onerisi olan varsa yazsin lutfen
edaninannesii Yaseminece benim kızımda öyle canım gece sürekli uyanır ve ben sürekli yattıgm yerde emziririm alıştı sanırım artık öyle uyuması öyle rahat geliyor işe başlıcaksan canım yatarken emzirme cünkü cok alışıyorlar benim kızım ne ettiysem vazgeçtiremedim
Ayazimm58 Yaseminece canım 7 aylikken başladı suan 8 aylık ve üst disleri bir bir patlıyor bende uyumuyor yarim saatte bir uyanıyor soye post açmıştım hala uyumuyor 2 si patladi 2 si daha geride yani diştir bence Allah kolaylık versin
Yaseminece Yigitannesii doktorda oyle dedi kabarmis sanirim disi ben pek bisey goremiyorum ama 3 aydir falan oyle yeni degil ki gece abartisiz en az 10 kez uyanir. Meme aliskanligi bence ama nasil vazgecirtilir bilmiyorum
Yaseminece edaninannesii aynen canim bebekler islerine gelen seye cok cabuk alisiyolar onu anladim. Bilseydim gece her uyandiginda meme vermezdim .
Umayinannesi Yaseminece bende aynı durumu yaşıyorum kızım 7 buçuk aylık yattığım yerde emzirerek uyutuyordum sanirim buna alıştı beşiğine koyduğum gibi uyanıyor yanımda aralıksız uyuyor
Kbra_1992 Yaseminece bizde 7 aylık olduk valla bugün oturup ağladım 10 kere uyanıyo ya hem emziriom hem mama veriom aç olamaz ozmn derdi ne dişte yok gibi zombi oldum iyicr inan bende post açcaktım yardım edin die napsam nsıl çözüm bulsam düşünüyorum bayadır böle
Yaseminece Kbra_1992 aynen aynen muhallebiue karsi olmama ragmen muhallebi yapip yatiriyorum gece uyandiginda mama da veriyorum meme de veriyorum. Yine de yarim saatte bir uyaniyo . Açlıktan degil kesinlikle