1prens1prensesannesii Geçmiş olsun. Benim bel fitigim ,boyun fitigim, hafif skolyozum var düşünün agrimi 😂 çocuk doktoru na sordum kas gevşetici ne kullanabilirim dedim ama kullanamazsin dedi. Parol plush olabilir, çok ağrıyorsa arveles olur dedi.mecbur kalmadıkça içme dedi tabi. Gidin doktora hepsi aynı fikirde olmuyor ben de bir daha gitmeyi düşünüyorum . Rica etsem yakın zamanda giderseniz ilaç verdi mi yazar mısınız ona göre gideyim