Bebeğim 6 aylık oldu aslında biz 5.ayda tadımlara başladık. ilk yoğurt verdim. Sonra havuç,kabak,bal kabağı püreleri. Elma,armut,muz,avokado püreleri.tarhana,yayla,sebze çorbası tattırdım.lor peyniri yaptım verdim.
İlk çocuğum olduğu için sadece araştırarak öğreniyorum fakat tecrübe ayrı bir şey.
Şimdi ben bu aşamadan sonra nasıl bir yol izleyeyim. Şunu yapsan,şunu şu şekilde versen daha iyi olur,keşke zamanında şöyle yapsaydım dediğiniz önemli püf noktaları var mı?