NewwMomm 6.aylık kızım hasta. Hapşuruk, burun akıntısı, balgamlı öksürük,ateş . Nerde nasıl üşüttük hiç anlamadım. Salgınmı var ? Aynı durumda olanlar var mı ? Doktor antibiyotiğe başlarmı acaba🤧Saatin 9 olmasını bekliyoruz. Doktora gidicez.
Flower123 NewwMomm çok geçmiş olsun Allah şifalar versin minik meleğinize.. benim oğlum da bir kaç gafta önce böyleydi bi geçiyordu tekrar başlıyordu antibiyotik veriyorlar boğaz enfeksiyonu durumunda burun tıkanıklığına da vicks baby balm çok iyi geliyor birde baş ucuna karanfil saplayıp soğan koyun
Flower123 NewwMomm ateşi için ve rahatlaması için limonu sıkın çoraplarını batırıp hafif ıslak bi şekilde giydirin Allah’ın izniyle rahatlama sağlıcaktır
Metehan_ve_annesi NewwMomm çok duyuyorum bu aralar. Salgın oldugu söyleniyor. Çok geçmiş olsun. Biz de sabahlıyoruz ama dişten🥲
EmineB10 NewwMomm benim de 23 aylık oğlum hasta sizinle aynı şikayetlerden. Sabahladık biz de uyursa memede uyuyor. Yatağına yatırdığım an uyanıyor 🥴Sırtım belim kuyruk kemiğim pert. Allah sağlık versin inşallah bütün hastalara. Biraz sonra babaya devredip uyuyacağım biraz
NewwMomm Flower123 Dün gece soğana karanfil sapladım. Doğru yapmışım o zaman. Vicks burun tıkanıklığında nasıl kullandınız acaba ? İnşallah tekrarlamaz ya. Sizin beden geçip tekrarlıyor ki. Çok geçmiş olsun
Flower123 NewwMomm benim oğlum 2 yaşında ben burnunun ucuna doğru sürdüm siz de çok az o şekilde sürebilirsiniz veya kıyafetine de olur genelde göğsüne sürüp masaj yapıyorlarmış ama onu bilmiyorum
Flower123 NewwMomm ben oğluma küçükken hep öyle yapardım rahatlar uyurdu ateşi için de fayda ediyor daha küçükmüş sizin bebeğiniz de
NewwMomm Melikeeeecansuu Zerocr Ece-Beril-2021 Flower123 Metehan_ve_annesi EmineB10 Kızlar broşlarına kadar inmiş 2 günde. Antibiyotik başlattı. Hava vericem günde 6 kez. Hemen rahatlasın diye 1 iğne vurdular. Kan tahlili yapıldı enfeksiyon çıktı. Bunların harici alerjiside çıktı abisi gibi. Elektirik süpürgesi eve çamaşır asmak parfüm kokusu sigara kokusu yasak. Alerjiside olunca ağır geçiyor soğuk algınlığı. hepinize teşekkür ederim🌹
Metehan_ve_annesi NewwMomm Denemedim ama çok duyduğum birkaç şey var. Ökrüsük için sarımsaklı zeytinyağı karışımı ayak tabanlarına sürülüp çorap giydirip yatırmak. Yine öksürük için çam kozalağı şurubu. Burun tıkanıklığı için soğana karanfil batırmak ve baş ucuna bir mendile cold mix damlatmak çok ile yarıyormuş
Ece-Beril-2021 Metehan_ve_annesi dedikleriniz faydalı şeyler ama bebeği daha 6 aylık çok şükür bunlar bebeğe uygun şeyler değil benim kızım da 7 aylık ateş ishal öksuhırıltı var ateş sürekli 37 de ilaç etkisini gösterdiği AN tekrar 38.6 lara yükseliyor bugun ilaç tedavisinin 3. Günü olacak tadabilmek fayda etmezse başka doktora götüreceğim
Zerocr Metehan_ve_annesi zeytinyağı sarımsak öksürük için çok etkili oğlumun alerjisi olduğu için ben birgün yapmıştım kesmişti
Zerocr Maalesef ki bir salgındır gidiyor oğlum 5buçuk aylık son bir aydır hastaydı hırıltılı nefesi b, öksürüğü tam dedim iyileşti iki gündür başa döndük yine kaptı ☹️ uyku uyuyamaz , nefes alamaz yine ilaçlar ilaçlar….
Melikeeeecansuu NewwMomm benımde oglum 6 aylık hapşurma öksürük fazla yokta. Burun akıntısı burun tıkanıklıqı felan vardı 2kere antıbotık verdım burnunu fırzolejık serumla temızlıyorum sımdılık duzeldı şükür
Flower123 NewwMomm Çok geçmiş olsunnn Allah acil şifalar versin hemen iyileşir inşallah biz de bi dönem hava verdik rahatlatıyor baya