Nis Güneş doğuyor ve hala doğru düzgün uyumayanlar var mı ? Uykusuzluktan an itibariyle zombiye döndüm 😭😞
Anneyimm2 Nis ben malasefkı gece 12 ye kadr uyumadı ve hala ayaktayız gecede kestirme yaptı sadece 😴😴
Nis Yagmurcukk bu gece çizimde sorunumuz buydu malesef damla kullanıyoruz ama nedense böyle oldu kaç aylık ☺️
Nis Flower123 önce biogaia kullandık fakat çok faydalı olmadı doktorumuzun önerisiyle symbiosys bıfıdrop 8 ml damla aldım baya iyi geldi (3 aylık bebeğim)