Kızlar selam dört gündür ayağa kalkıp yürüdüğümde sağ bacağımdan belime çok kötü sancı vuruyor ve yürümem aksamaya başlıyor bi kaç kişi bel fıtığı olabilir dedi ben kuyruk sokumum sanıyordum ama gösterdiğimde belin dediler var mı normal doğum sonrası bu durumu yaşayan ?