Oğlum 4 aylık emzirmem baştan beri çok sorunlu geçiyor gögüslerim eskiden haftada bir mastit olurdu ve tek gögüsteydi şimdi her mğün başı mastitle uğraşıorum her iki gögüstede olmaya başladı süt gelmeyince bebeğimde sinirlenıyo pompa desen cok uzun zaman alıo ve çok yoruldum doktora gittim ağrı kesıcı al dıyor tecrubeli anneler bi öneriniz varmi birde bi gögüs biraz daha iyi onla emzirmeye devam etsem tek gögüs olurmu diğeri kesilirmi sütten nolursunz cok üzlüyorjm bi fikir verin😔😔😔😔